KROK PO KROKU:

Krok 1

Wypełnij formularz online >

Po jego wypełnieniu, na wskazany adres e-mail otrzymasz maila aktywacyjnego.

Wybierz jedną z alternatywnych
dróg zamówienia karty

 
 

On-line

Krok 2A

Zapłać on-line

W wiadomości e-mail otrzymasz od nas link www, dzięki któremu możesz skorzystać z płatności on-line. Wybierz swój bank spośród dostępnych lub dokonaj płatności poprzez BLIK.

dotpay.com MasterCard Blik

Tradycyjnie

Krok 2B

Ureguluj opłaty

DEPOZYT

Dokonaj wpłaty na konto o numerze:
49 1240 6292 1111 0010 9015 8273
Kwota przelewu: 20 zł
Tytuł przelewu: PESEL (dla obywateli RP) lub numer paszportu dla obywateli innych państw.


KOSZT WYSYŁKI

Dokonaj wpłaty na konto o numerze:
57 1240 6292 1111 0010 9015 8420

Kwota przelewu: 14 zł
Tytuł przelewu: PESEL (dla obywateli RP) lub numer paszportu dla obywateli innych państw.

Ważne! Na dokonanie płatności masz 30 dni. Po tym terminie nieopłacony Wniosek nie będzie dalej przetwarzany, a dane które podałaś/eś usunięte.

Krok 3A 

  Wyślij dokumenty on-line

Prześlij potwierdzenia przelewów za pomocą specjalnej strony internetowej, do której dostęp otrzymasz za pomocą odnośnika przesłanego w wiadomości e-mail.

 

 

 

 

 

 

Krok 3B

Wyślij dokumenty

POPRZEZ E-MAIL LUB POCZTĄ

E-MAIL:

Przygotuj wersję elektroniczną potwierdzenia wniesienia opłat bądź wykonaj skan lub zdjęcie potwierdzeń przelewów. Dokumenty prześlij w załączniku wiadomości
e-mail, na adres dokumenty@aero2.pl.


POCZTĄ:

Przygotuj kserokopię Wniosku o wydanie karty SIM BDI, oraz kopię potwierdzenia wniesienia opłat. Dokumenty prześlij pocztą na adres Biura Obsługi Klienta:
Polkomtel Sp. z o.o. 35-205 Rzeszów, ul. Warszawska 18
z dopiskiem „Bezpłatny Dostęp do Internetu".

 

 
 

Krok 4

Oczekuj na e-mail

Wysłanie karty SIM potwierdzamy wysłaniem e-maila.
W przypadku jego nieotrzymania, prosimy o kontakt pod adresem: bok@aero2.pl

Krok 5

Oczekuj na kartę

Wysyłka karty SIM nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas wymaganych dokumentów. Podpisanie Wniosku o użyczenie karty SIM BDI nastąpi podczas doręczenia karty SIM BDI przez kuriera. 

Konieczne jest podpisanie Wniosku w dwóch egzemplarzach, z których jeden pozostaje u Ciebie, a drugi musi być zwrócony kurierowi.

Pamiętaj, że musisz osobiście odebrać przesyłkę. Miej ze sobą dokument tożsamości, który pozwoli kurierowi na weryfikację Twoich danych.  

Kurier doręcza przesyłkę w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00.

Krok 6

Korzystaj z Bezpłatnego
Dostępu do Internetu