KROK PO KROKU:
Krok 1
Wypełnij formularz online >
Po jego wypełnieniu, na wskazany adres e-mail
otrzymasz maila aktywacyjnego.
Krok 2A
Zapłać on-line
W wiadomości e-mail otrzymasz od nas link www, dzięki któremu możesz skorzystać z płatności on-line. Wybierz swój bank spośród dostępnych lub dokonaj płatności poprzez BLIK.
Krok 2B
Ureguluj opłaty
DEPOZYT
Dokonaj wpłaty na konto o numerze:
49 1240 6292 1111 0010 9015 8273
Kwota przelewu: 20 zł
Tytuł przelewu: PESEL (dla obywateli RP) lub numer paszportu dla obywateli innych państw.
KOSZT WYSYŁKI
Dokonaj wpłaty na konto o numerze:
57 1240 6292 1111 0010 9015 8420
Kwota przelewu: 14 zł
Tytuł przelewu: PESEL (dla obywateli RP) lub numer paszportu dla obywateli innych państw.
Ważne! Na dokonanie płatności masz 30 dni. Po tym terminie nieopłacony Wniosek nie będzie dalej przetwarzany, a dane które podałaś/eś usunięte.
Krok 3A
Wyślij dokumenty on-line
Prześlij potwierdzenia przelewów za pomocą specjalnej strony internetowej, do której dostęp otrzymasz za pomocą odnośnika przesłanego w wiadomości e-mail.
Krok 3B
Wyślij dokumenty
POPRZEZ E-MAIL LUB POCZTĄ
E-MAIL:
Przygotuj wersję elektroniczną potwierdzenia wniesienia opłat bądź wykonaj skan lub zdjęcie potwierdzeń przelewów. Dokumenty prześlij w załączniku wiadomości
e-mail, na adres dokumenty@aero2.pl.
POCZTĄ:
Przygotuj kserokopię Wniosku o wydanie karty SIM BDI, oraz kopię potwierdzenia wniesienia opłat. Dokumenty prześlij pocztą na adres Biura Obsługi Klienta:
Polkomtel Sp. z o.o. 35-205 Rzeszów, ul. Warszawska 18
z dopiskiem „Bezpłatny Dostęp do Internetu".
Krok 4
Oczekuj na e-mail
Wysłanie karty SIM potwierdzamy wysłaniem e-maila.
W przypadku jego nieotrzymania, prosimy o kontakt pod adresem: bok@aero2.pl
Krok 5
Oczekuj na kartę
Wysyłka karty SIM nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas wymaganych dokumentów. Podpisanie Wniosku o użyczenie karty SIM BDI nastąpi podczas doręczenia karty SIM BDI przez kuriera.
Konieczne jest podpisanie Wniosku w dwóch egzemplarzach, z których jeden pozostaje u Ciebie, a drugi musi być zwrócony kurierowi.
Pamiętaj, że musisz osobiście odebrać przesyłkę. Miej ze sobą dokument tożsamości, który pozwoli kurierowi na weryfikację Twoich danych.
Kurier doręcza przesyłkę w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00.
Krok 6
Korzystaj z Bezpłatnego
Dostępu do Internetu