Subskrypcja
Pakietu Aero
Zapomnij o formalnościach i żyj na luzie!
Skorzystaj z Subskrypcji i dowolnie decyduj,
który Pakiet Aero będzie cyklicznie odnawiany.
Zapomnij o formalnościach i żyj na luzie!
Skorzystaj z Subskrypcji i dowolnie decyduj,
który Pakiet Aero będzie cyklicznie odnawiany.
Subskrypcja to automatyczne odnawianie wybranego przez Ciebie Pakietu Aero. W momencie zakończenia jego ważności lub zużycia danych, płatność jest pobierana z podpiętej karty płatniczej. Tak więc gdy Ty korzystasz z możliwości Pakietu, my pilnujemy formalności!
bez ograniczeń
prędkości
30 dni
5 zł
aktywuj
subskrypcję
pakietu
bez ograniczeń
prędkości
30 dni
30 zł
aktywuj
subskrypcję
pakietu
Jeśli jesteś Abonentem Pakietów Aero – zaloguj się w Moje Aero2 (moje.aero2.pl) i przejdź do menu Subskrypcja. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta – załóż je!
Dodaj nową metodę płatności.
Włącz Subskrypcję dla wybranego Pakietu Aero, z którego chcesz korzystać.
Usiądź wygodnie w fotelu i ciesz się możliwościami Pakietu Aero.
Jeśli chcesz zmienić pakiet, zweryfikować limit kwotowy i dokonać zmian w usłudze, możesz to zrobić w menu Subskrypcja.
SzczegółyChcesz włączyć Subskrypcję dla innego Pakietu? To proste! Wyłącz usługę dla obecnego Pakietu, a następnie wybierz nowy Pakiet i aktywuj Subskrypcję. Zmiana nastąpi po zużyciu GB z obecnego Pakietu lub zakończeniu okresu ważności Pakietu.
Posiadasz kilka zakupionych Pakietów Aero i chcesz włączyć Subskrypcję? W menu Subskrypcja wybierz z listy jeden z Pakietów, klikając Aktywuj subskrypcję pakietu. Wybrany Pakiet zostanie włączony po zakończeniu okresu ważności lub wykorzystaniu ilości transmisji danych obecnie aktywowanego oraz wszystkich Pakietów Aero znajdujących się na liście oczekujących.
Na start automatycznie został ustalony limit kwotowy w wysokości 60 zł. Tyle możesz wydać na Subskrypcję Pakietu w ciągu każdego miesiąca kalendarzowego. Jeśli chcesz, możesz go zmienić.
Więcej informacji znajdziesz tutajWejdź na Moje Aero – Subskrypcja i wybierz kwotę limitu od 5 zł do 500 zł. Po wykorzystaniu ustawionego limitu kwotowego możliwość zakupu pakietu w ramach usługi Subskrypcja zostanie czasowo zawieszona do chwili:
• zakończenia danego miesiąca kalendarzowego
lub
• podwyższenia limitu zgodnie z Twoim zapotrzebowaniem (nieprzekraczającego maksymalnej wartości 500 zł), a następnie odnowiona cyklicznie na każdy kolejny miesiąc.
Przejdź do formularza zamów kartę SIM BDI i zacznij swoją przygodę.
Szczegóły znajdziesz w Regulaminie usługi Subskrypcja.
Zapraszamy również do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta: bok@aero2.pl.
lub telefonicznie pod numerem 720 00 7722 (koszt według taryfy operatora).
Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godzinach 8:00 - 20:00 w dni robocze.