Informujemy, że wszystkie wydane karty SIM BDI są aktywne i posiadają poprawne ustawienia systemowe.
Jeżeli pomimo wykonania konfiguracji karty zgodnie ze wskazówkami i instrukcjami dotyczącymi zalogowania się do BDI,
dostępnymi na podstronie Jak to działa
nie udało się nawiązać połączenia lub jeśli karta wcześniej działała i nagle przestała, prosimy:
Po rozpatrzeniu zgłoszenia:
Informujemy, że sprawdzenie karty SIM BDI wykonywane jest w ciągu 7 dni roboczych dni od daty jej otrzymania przez Polkomtel Sp. z o.o.
Weryfikacji podlegają wyłącznie karty SIM zgłoszone zgodnie z powyższą procedurą oraz z załączonym, wypełnionym i podpisanym formularzem wniosku o sprawdzenie karty SIM.
W wyniku zdarzenia losowego karta SIM może zostać uszkodzona, zagubiona lub zniszczona. W takim przypadku Korzystający powinien poinformować o tym fakcie Operatora i może złożyć wniosek o wydanie duplikatu karty SIM. Dowiedz się, jak to zrobić.